Thursday, December 15, 2011

dezgust la max'

gala marilor branduri bihorene a fost o sărbătoare în familie şi în buna tradiţie nevertebrată a ilustrului om de afaceri Ioan Lucian, prşedinte pe viaţă al Federaţiei Patronilor Bihoreni.

cum s-au dat premiile, pe sprânceană şi pe mustaţă, treacă - meargă, ce ne pasă nouă! dar nu putem  trece cu vederea pupincurismul, ajuns pe cele mai înalte culmi ale penibilului, care a făcut din Ilie Bolojan un "brand" al judeţului.

ne întrebăm oare ce mai rămâne, să-l pună în ramă, să-i facă statuie?

desigur, Bolovan Ilie-scu este un brand, dar nu o marcă. primarul este un brand, adică o piesă de artilerie a administraţiei locale, care nu discută ci dă cu ... brandu'. aşa i-a tratat pe cetăţenii din Ioşia, aşa a "negociat" cu locuitorii din Biharia şi - aflăm azi - că a avut aceaşi atitudine şi faţă de proprietarii de case de pe strada Ecaterina Teodoroiu, ale căror proteste nu fac nici cât un cal mort în ochii administraţiei liberale, care a trimis proiectul drumului expres spre finanţator.

la asemenea juriu select, sondajul a fost făcut cică de aceaşi echipă de sociologi care a "cosmetizat" un raport despre starea şcolii din Salonta, reuşind în cele din urmă să producă segregarea etnică a elevilor români şi maghiari, cu un asemenea ilustru lustruitor de tălpi şi dosuri, aţi ghicit, este vorba de a tot cunoscătorul şi înţeleptul şi, mai nou, iluminatul, Dacian Palladi şi cu un asemenea amfitrion ca şi Ioan Lucian gala brandurilor bihorene s-a umplut de ridicol înainte să apuce să devină ea însăşi un brand.

acum rămâne să vedem replica celeilalte asociaţii a oamenilor de afaceri bihoreni. cum concurenţa la pupat mâna primarului e mare şi Federaţia Patronilor le-a luat-o înainte, mult loc de întors nu mai e. rămâne doar să-l declare pe Ilie Bolojan sfânt în viaţă. deşi, sincer, noi ni l-am dori martir.

vorba unui orădean: "după patru ani de privit pe sub sprâncene, Oradea trebuie să râdă din nou"!

No comments:

Post a Comment